четверг, 6 апреля 2017 г.

Värvid ja kujundid.

5. 04 eesti keele tunni teema oli "Kujundid ja värvid. Kordamine". 1.B klassi õpilased koostasid ja vormistasid ise mänguplatse ja ülesandeid BeeBoti jaoks. Lapsed joonestasid suure lehe ruutudeks, joonistasid värvilisi kujundeid ja kirjutasid kujundite nimetusi värvipliiatsitega. Eraldi väikesel lehel õpilased koostasid ka ülesanne oma mati jaoks. Siis nad vahetasid tehtud matid omavahel ja mängisid.
5 апреля на уроке эст. языка ученики 1 "В" класса самостоятельно создали и оформили игровые поля и задания для BeeBotа. Урок был по теме "Геометрические фигуры и цвета. Повторение". Ученики самостоятельно расчертили большой лист на квадраты, нарисовали разноцветные фигуры и написали цветными карандашами слова. На отдельном маленьком листочке дети придумали и записали задание. Затем они обменялись полями и играли.









Tund oli väga huvitav! 
Урок прошёл плодотворно и интересно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий