суббота, 22 октября 2016 г.

3A õpetab programmeerimist /3А учит программированию


Ehte Humanitaargümnaasiumi 3. klassi õpilased Kristiina, Anna-Maria, Milena ja Timofei otsustasid paralleelklassile programmeerimist õpetada Eesti mängu Bit by Bit abil. Algkoolis arvutitunde ei ole, seega selline tegevus on mõlemale klassile uudne./ Ученики 3 класса Эхтеской гуманитарной гимназии Кристина, Анна-Мария, Милена и Тимофей решили обучить вторую параллель основам программирования с помощью игры Bit by Bit, произведенной в Эстонии. В начальной школе нет уроков информатики, поэтому для обоих классов это мероприятие было в новинку.

Наши учителя Кристина (за компьютером), Анна-Мария, Милена и Тимофей/ Meie õpetajad Kristiina (arvuti taga), Anna-Maria, Milena ja Timofei
Neli õpilast, kes olid selles tunnis õpetajad, on seda mängu varem mänginud koos oma õpetajaga, seega nad on selle mängu spetsialistid. Õpetajarolli võtsid Kristiina, Anna-Maria, Milena ja Timofei väga tõsiselt: kõigepealt jagasid nad omavahel rollid kes mida teeb, seejärel harjutasid enne tundi oma kõnet ja lõppuks palusid ka õpetajalt kaardikeppi. Õpetajad rääkisid programmeerimisest, mängust Bit by Bit ja sellest, kuidas tuleb mängida. Mini-tunni ajal käisid õpetajad klassis ringi ja aitasid õpilastele ja õpetajale level'id läbida. Soovin lisada, et õpilased, kes olid õpetajad, on vene rahvusest lapsed, kuid tundi viisid nad eesti keeles./ Четыре ученика, кто были на этом уроке в роли учителей, уже играли в эту игру раньше со своим учителем, поэтому они уже специалисты в этой игре. К роли учителя Кристина, Анна-Мария, Милена и Тимофей отнеслись очень серьёзно: сначало они распредилили между собой роли, кто что будет делать, затем они тренировали речь перед уроком и в конце всего ещё попросили указку у своего учителя. Учителя рассказывли о программировании, об игре Bit by Bit и о том, как в неё нужно играть. Во время мини-урока учителя ходили по классу и помогали ученикам и учителю проходить уровни. Хочу добавить, что ученики, которые были учителями, по национальности русские ребята, а урок проводили на этонском языке.


Kokkuvõttes meeldis kõigile. Õpetajatele meeldis olla õpetaja rollis, õpilastele meeldis aga mängimine. Õpilased said kiiresti hakkama ja nautisid mängimist./ В общем всем очень понравилось. Учителям понравилось быть в роли учителя, ученикам понравилось играть в игру. Ученики быстро сориентировались и получали от игры удовольствие.


Тимофей помогает ученику пройти уровень/ Timofei aitab õpilasel level läbida

Комментариев нет:

Отправить комментарий